Jakie www lubią klienci?

Nie da się ukryć – firmy, organizacje, instytucje coraz częściej skupiają się na kreowaniu wizerunku w internecie. Tam są klienci, tam są kontrahenci – nic dziwnego. Konkurencja rośnie, więc w sieci należy prowadzić działania w sposób przemyślany. Podstawową rzeczą jest tu strona internetowa. To wizytówka przedsiębiorstwa – trzeba traktować ją poważnie i nie warto za wszelką cenę oszczędzać na jej wdrożeniu.

W gąszczu nowości można się pogubić – strony responsywne, content marketing, animacje. Co wybrać? Na pewno warto zebrać informacje na temat online marketingu i wybrać to, co nam pasuje.

Hitem ostatnich miesięcy są strony responsywne, które dostosowują się do szerokości ekranu na jakim są wyświetlane. Model RWD, czyli model responsywny sprzyja użytkownikom mobilnym ponieważ umożliwia im szybkie i poprawne wyświetlenie stron. To ważne, tym bardziej, że liczba użytkowników mobilnych, czyli na przykład liczba posiadaczy smartfonów cały czas rośnie, i to dynamicznie.

Zawartość dla Twojego klienta

Teraz zawartość – stronę tworzy się dla jej użytkowników a nie dla właścicieli. Trzeba to koniecznie mieć na uwadze. Ludzie nie lubią dziś czytać długich treści, zawiłych zdań. Język powinien być prosty, ale poprawny. Aby się go płynnie czytało warto o stworzenie ich poprosić copywritera najlepiej takie z doświadczeniem. Niebagatelną rolę odgrywa też strona graficzna witryny www. Tu od razu czuć, którą strona projektowana była przez dobrego grafika a która przez amatora. Aby strona www wczytywała się poprawnie warto by była zakąłdana prze zdonlego informatyka.

Punkty obowiązkowe

Co powinna zawierać strona www? Na pewno zakładkę kontakt, o firmie i o usługach. Trzeba na niej mówić prawdę, ale jednocześnie wskazywać atuty, które pozytywnie wyróżniają nas na tle konkurencji. Jeśli mamy najszersze katalog produktów to napiszmy o tym, jeśli atutem firmy są niskie ceny to też. Mamy szybką dostawę? Chwalmy się tym. Dobrym motywem na podtrzymanie relacji z klientami jest zakładka aktualności na której będziemy mogli prezentować najnowsze wydarzenia z życia firmy.

Inne opcje, lepsze dotarcie

Pamiętajmy, że internet to nie tylko strona www. Witryna w sieci to podstawa. Warto pomyśleć też o profilu na social media np. na facebooku, czy na linked in czy na google plus, albo pinterest. A jest też przecież Twitter. Pamiętajmy jednak, że media społecznościowe rządzą się swoimi prawami i są nastawione na interakcje. Jeśli tęskno nam do tradycyjnych form reklamowych to na portalach internetowych można wykupić bannery reklamowe, które będą wyglądały prawie tak, jak ich gazetowe odpowiedniki. Koszty? Bywa rożnie w zależności od tego jaką popularnością cieszy się medium i jak wielką reklamę chcemy tam zamieścić.

You may also like...